Čtvrtek, 28 října, 2021
aktualne

Sdílené kanceláře

on

Pokud podnikáte, nebaví vás pracovat z domova a nemáte dostatek finančních prostředků na pronájem kanceláře, pak je pro vás sdílená kancelář tou pravou volbou.

Co to vlastně je sdílená kancelář a jaké jsou její výhody čí nevýhody, radí Ludmila Šťastná z tuzemské společnosti 123jobs Media, významného provozovatele náborových a hodnotících aplikací

Náklady a efektivita

Jednoznačným benefitem sdílené kanceláře je menší finanční náročnost. Zároveň můžete reprezentativní prostory využít pro schůzky s klienty a nebudete muset už řešit důležité věci po kavárnách. V praxi sdílená kancelář funguje tak, že máte právo ji každý měsíc využívat určitý počet dní. Rezervovat si konkrétní termín obvykle máte možnost přes recepci. Je tedy nutné si naplánovat, kdy přesně budete chtít kancelář využít. S ostatními podnikateli se setkávat nebudete, protože rozvrh je koncipován tak, aby každý měl svůj osobní prostor. Vše je v ceně, včetně recepce a odpadá tak povinnost uzavírat smlouvy s dodavateli energií. Dalším benefitem může být to, že poznáte nové a zajímavé kolegy. 

Řešení pro menší i střední firmy

Jedinou nevýhodou může být, že nemáte úplně takové soukromí, které byste měli u své vlastní kanceláře jen pro vás. Budete muset přijmout, že v kanceláři má svůj prostor i někdo jiný. Řešením by se mohlo stát, že se domluvíte se svým pracovním partnerem – recenze firem a pronajmete si sdílenou kancelář právě s ním. Další možností je využití tzv. spolu-pracovny, kde jsou k dispozici stoly se zásuvkami a kvalitní internetové připojení. Mají například bar s espresso kávou, nápoji a jiné občerstvení. Většinou je tato služba zdarma a v takových budovách je často k dispozici i zahrádka, kam si můžete po práci jít odpočinout a příjemně zrelaxovat.

Mohlo by Vás zajímat